Publikacje do 2012 roku

Wykaz publikacji mgr inż. Urszuli Bąkowskiej-Morawskiej (przed obroną pracy doktorskiej) :

  1. Bąkowska U.: „Podejście relacyjne jako sposób zachowania się organizacji w turbulentnym otoczeniu”, 10 stron, [w:] Management Forum 2020, Red. G. Bełz, PN AE Wrocław 2002, nr 923, strony 38-44.
  2. Bąkowska U.: ”Jak badać zasoby relacyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach”, 12 stron, [w:] Najnowsze instrumenty opisu organizacji. Red. W. Ciesliński, Zeszyty Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości Wałbrzych 2002, nr 3, strony 141-150;
  3. Bąkowska U.: „Relacje z dostawcami warunkiem sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw” 8 stron, [w], Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa. Red. K. Jaremczuk, Zeszyty naukowe nr 10 strony 304-312, miejsce konferencji Przemyśl 16-17 maja 2002 roku
  4. Krupski R, Bąkowska U.: „Strategia redundancji zasobów źródłem przewagi konkurencyjnej”, 10 stron, [w] Stan i perspektywy rozwoju teorii i praktyki zarządzania na progu XXI. Red. R. Krupski, J. Lichtarski, PN AE Wrocław 2002, nr 940 , strony 70-76
  5. Krupski R, Bąkowska U.: ”Metody badań skupisk małych przedsiębiorstw w oparciu o relacje rynkowe”, 10 stron, [w] Przedsiębiorczość, konkurencyjność i kondycja Małych i Średnich przedsiębiorstw w obliczu integracji z Unią Europejska. Red. M. Bratnicki, publikacja recenzowana, miejsce konferencji: Ustroń, 05-07 czerwca 2003
  6. Bąkowska U., Wawrzynek Ł. „Kryzys – funkcja ciągła czy nieciągła”, 7 stron, [w] Zachowania organizacji wobec zjawisk kryzysowych. Red. J. Skalik, Wydawnictwo Cornetis Wrocław 2003, strony 24-29
  7. Bąkowska U. „Czynniki kształtujące rodzaj relacji małych i średnich przedsiębiorstw”, 9 stron, [w] „Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy Value 2003”. Red. E. Skrzypek, Wydawnictwo UMCS Lublin 2003, tom 2, strony 167-176
  8. Bąkowska U. „Budowanie kapitału relacyjnego ochroną przed kryzysem”,10 stron, [w] „Strategie przedsiębiorstw w warunkach kryzysu”, materiały recenzowane. Red. K. Krzakiewicz, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu 2003, nr 50, strony 342-351
  9. Bąkowska U, „Etapy budowania strategii relacji organizacji”, 9 stron [w], „Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii”. Red. A. Kaleta, PN AE we Wrocławiu 2004, nr 1025, strony 139-147
  10. Bąkowska U., Wawrzynek Ł.: „System Zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych jako czynnik kształtujący wartość firmy”, 9 stron [w], Management forum 2020 - w kierunku uniwersalnego modelu zarządzania. Red. J. Engelhardt, Wydawnictwo Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, strony 187-195
  11. Bąkowska-Morawska U.: „Znaczenie zasobów relacyjnych w zarządzaniu organizacjami”, 15 stron [w], Ewolucja zarządzania organizacjami – doświadczenie i przyszłość, Red. H. Król, materiały konferencyjne WWSZiF, Warszawa 2005, strony 122-137
  12. Bąkowska-Morawska U.: „Otoczenie nowoczesnych organizacji”, 10 stron [w], „Modele i metody zarządzania informacją i wiedzą”. Red. V. Galant, K. Perechuda, PN AE we Wrocławiu 2005, nr 1086, strony 229-38

Wykaz publikacji dr inż. Urszuli Bąkowskiej-Morawskiej (po obronie pracy doktorskiej):

  1. Bąkowska – Morawska U.: „Zasoby relacyjne w strategii przedsiębiorstw”, 11 stron, [w:] Zarządzanie strategiczne ujecie zasobowe”, Red. R. Krupski, Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2006, strony 165-176

  2. Bąkowska-Morawska U.: „Zasadność stosowania strategii relacyjnej w małych przedsiębiorstwach”, 8 stron, [w:] Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem – celowość, skuteczność, efektywność, Red. H. Jagoda, J. Lichtarski, PN AE we Wrocławiu 2006, nr 1104, strony 411-418. Referat wygłoszony w ramach konferencji „Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem – celowość, skuteczność, efektywność” 18-21 czerwca 2006 roku w Szklarskiej Porębie organizowanej przez Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu

  3. U. Bąkowska-Morawska, System Zarządzania Jakością jako jeden z czynników wpływających na jakość usług turystycznych , Red. T. Burzyński, M. Żemła, w: Jakość usług turystycznych a ochrona praw konsumenta, Wydawnictwo Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej Katowice 2007, s.141-149. Referat wygłoszony w ramach konferencji

  4. U. Bąkowska-Morawska, Udział związku gmin „Kwisa” w kreowaniu wizerunku gospodarczego regionu za pomocą produktu turystycznego, Red .J. Wyrzykowski, w: Rola turystyki w gospodarce regionu, seria Monografie, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej , Wroclaw 2007, s. 197-205

  5. U. Bąkowska-Morawska, Strategie mikroprzedsiębiorstw budowane w oparciu o relacje, Red. M. Pluta –Olearnik, w: Zarządzanie-Przedsiębiorstwo-Rynek, Zeszyt naukowy 1/2007 Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, Wrocław 2007, s. 9-18
  6. U. Bąkowska-Morawska, Doskonalenie struktury organizacyjnej na przykładzie Urzędu Miasta na Dolnym Śląsk , Red. A. Stabryła, w: Zarządzanie rozwojem organizacji w społeczeństwie informacyjnym, Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2008, Tom 1., s. 97-105

  7. U. Bąkowska-Morawska, Rola samorządu miejskiego w tworzeniu warunków rozwoju usług turystycznych, Red. J. Wyrzykowski, w: Usługi turystyczne jako podstawa gospodarki turystycznej, Wydawnictwo WSH, Wrocław 2009

  8. U. Bąkowska-Morawska, Studia podyplomowe jako element kształcenia ustawicznego. Red. M. Moszkowicz, w: Wiedza w gospodarce i gospodarka oparta na wiedzy, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, s.21-30

  9. U. Bąkowska-Morawska, Implementacja strategii zarządzania w kontekście procesów obsługi klienta. Red. M. Romanowska w: Przełomy strategiczne przedsiębiorstwie, , Zeszyty Naukowe „Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa, nr 100, s.15-24

  10. U. Bąkowska-Morawska, Managing the specialists in the big pharmaceutical enterprise, “Management” 2010 nr 1, s.109-117.

  11. U. Bąkowska-Morawska Obsługa klienta w strategii doskonałości operacyjnej na przykładzie usług hotelarskich, Red. T. Borys, w: Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości, PN Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu , Wrocław, 2011 - referat złożony i zrecenzowany (po pozytywnej recenzji) do druku,

  12. U. Bąkowska-Morawska, Strategie obsługi klienta w sektorze usług, J. Witkowski, U. Bąkowska-Morawska (red), w: Strategie i logistyka w sektorze usług. Strategie na rynku TSL Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2011,

  13. U. Bąkowska-Morawska, Działania na rzecz wzrostu wartości konsumenckiej w usługach SPA, w: B. Iwankiewicz-Rak, A. Panasiuk, K. Rogoziński (red.), Usługi w Polsce 2012. Usługi publiczne- usługi komercyjne , ZN Uniwersytetu Szczecińskiego nr 723, Ekonomiczne problemy usług, nr 96, s.179-191, Szczecin 2012

  14. Bąkowska-Morawska U., D. Ponisz , Problem przekazywania informacji w elastycznym łańcuchu dostaw na przykładzie grupy aptek powiązanych kapitałowo , artykuł przyjęty na zgłoszony i przyjęty na IV Ogólnopolską Konferencję Naukową z cyklu Forum Młodych Menedżerów pt. „Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w teorii i w praktyce gospodarczej”, Łódź, 21-22.10.2013

  15. U. Bąkowska-Morawska, Poziom obsługi klienta jako kryterium tworzenia łańcucha dostaw w sektorze usług, artykuł przyjęty na konferencję Zarządzanie rozwojem organizacji” pod tytułem Rola kadry kierowniczej w rozwoju współczesnych organizacji, Łódź, 15-17.05. 2013

  16. U. Bąkowska-Morawska, Commercialization of the “Legnica” copper smelter - key aspects of change, artykuł przyjety, 22nd International Conference on Metallurgy and Materials, May 15th - 17th 2013, Brno, Czech Republic, EU

  17. U. Bąkowska-Morawska, Łańcuchy dostaw z perspektywy klienta. Kluczowe czynniki architektury: elastyczność - odporność – innowacyjność, Logistyka nr 5, 2013 r

Monografie i udział w monografiach

  1. Urszula Bąkowska-Morawska, Techniki decyzyjne i organizatorskie – ujęcie praktyczne, Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej , Wałbrzych 2008, s.134.

  2. Urszula Bąkowska-Morawska, Elastyczność zasobów relacyjnych, Red. R. Krupski, w: Elastyczność organizacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław 2008, s.148-160

  3. Urszula Bąkowska-Morawska), Pojęcie, cechy i klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych , Strategie przedsiębiorstw turystycznych , Red. Marak J. Wyrzykowski J. w: Turystyka w ujęciu interdyscyplinarnym, wydawnictwo WSH, Wrocław 2010, s.264-269

Obsługa klienta w strategii doskonałości operacyjnej na przykładzie usług hotelarskich Obsługa klienta w strategii doskonałości operacyjnej na przykładzie usług hotelarskich» [ 582.36 kB ]
Wykonanie: Lakre.pl