Publikacje / Książki
Japońskie łańcuchy dostaw w Europie. Zarządzanie i rozwój, red. naukowa J. Witkowski, A. BaranieckaPWE, Warszawa 2018 Dostępny również e-book w wersji angielskiej: https://www.ravelo.pl/japanese-supply-chains-in-europe-management-and-development,p300040623.html
Spis treści
1. Zarządzanie łańcuchami dostaw w warunkach globalizacji
2. Koopetycja przedsiębiorstw w zarządzaniu globalnymi łańcuchami dostaw
3. Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania japońskich łańcuchów dostaw w Europie
4. Planowanie, organizowanie i kontrola w zarządzaniu japońskimi łańcuchami dostaw w Europie
5. Metody, narzędzia i dobre praktyki zarządzania logistycznego w japońskich łańcuchach dostaw — wyniki badań empirycznych
6. Bariery i stymulatory rozwoju japońskich łańcuchów dostaw w Europie Zakończenie Bibliografia Spis rysunków i fotografii Spis tablic |
|
A.Baraniecka, B.Rodawski, A.Skowrońska: Logistyka- ćwiczenia.Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im.O.Langego, Wrocław 2005.
Pokaż spis treści
Wstęp 1. SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA 2. PROJEKTOWANIE SIECI LOGISTYCZNEJ 3. TRADYCYJNE METODY STEROWANIA ZAPASAMI W PROCESACH LOGISTYCZNYCH 4. ZARZĄDZANIE MAGAZYNAMI 5. OUTSOURCING PROCESÓW TRANSPORTOWYCH 6. INTEGROWANIE DOSTAWCÓW W PROCESIE ZAOPATRZENIA 7. STEROWANIE PRZEPŁYWEM DÓBR W ŚRODOWISKU PRODUKCYJNYM 8. NOWOCZESNE METODY ZARZ±DZANIA PRZEPŁYWAMI PRODUKTÓW I INFORMACJI W KANAŁACH DYSTRYBUCJI 9. RACJONALNA GOSPODARKA POZOSTAŁOŚCIAMI Aneks 1. Wzory do rozdziałów 2. Rozwiązania i wskazówki do zadań |
|
"Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem"(współautor), Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2002
Pokaż spis treści
Wstęp 1. ISTOTA I ROZWÓJ LOGISTYKI W ZARZĄDZANIU
1.1 Powstanie i ewolucja koncepcji logistyki 2. LOGISTYKA A INNE FUNKCJE I KONCEPCJE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
2.1 Logistyka marketingowa czy marketing logistyczny? 3. LOGISTYCZNE DECYZJE STRATEGICZNE
3.1 Logistyczna obsługa klientów 4. KOSZTY I EFEKTYWNOŚĆ LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
4.1 Pojęcie, zakres i rodzaje kosztów logistyki 5. INFORMATYZACJA LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
5.1 System informacyjny logistyki 6. KADRY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
6.1 Profesjonalizacja działań logistycznych a kompetencje, kwalifikacje
Literatura |
|
"ECR Efficient Consumer Response. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta"Wydawnictwo Instytutu Logistyki i Magazynowania, Biblioteka Logistyka, Poznań 2004 |