Jesteś tutaj
Strona Główna Dydaktyka Przedmioty Kierunek ekonomia Kierunek ekonomia - I stopień Analiza strategiczna sektorówAnaliza strategiczna sektorów
-
Nazwa przedmiotu w języku polskim (angielskim): ANALIZA STRATEGICZNA SEKTORÓW (STRATEGIC ANALYSIS OF SECTORS)
-
Język zajęć: POLSKI
-
Status przedmiotu (kierunkowy / specjalnościowy): SPECJALNOŚCIOWY
-
Kierunek / specjalność: EKONOMIA / EKONOMIA MENEDŻERSKA
-
Forma studiów (stacjonarne / niestacjonarne): STACJONARNE
-
Poziom studiów (studia I stopnia / studia II stopnia): I STOPNIA / -
-
Charakterystyka zajęć dydaktycznych (zajęcia dydaktyczne zgodne z planem zajęć):
Forma zajęć |
Liczba godzin |
Semestr |
Rok studiów |
Punkty ECTS |
wykłady |
10/ - |
III / - |
II / - |
3 / - |
ćwiczenia |
-/ - |
- /- |
-/ - |
|
laboratoria |
-/- |
- -/ |
- /- |
-
Cele kształcenia dla przedmiotu:
C1 |
Przekazanie wiedzy w zakresie istoty i przebiegu analiz strategicznych sektora, na tle procesu zarządzania strategicznego |
C2 |
Przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie metod analiz strategicznych sektora |
C3 |
Wskazanie na źródła i sposoby gromadzenia danych na potrzeby analiz sektorowych oraz formy i zasady prezentacji ich wyników |
-
Efekty kształcenia dla przedmiotu:
Wiedza |
|
W1 |
Ma podstawową wiedzę o istocie i znaczeniu analiz strategicznych sektorów w działalności organizacji |
W2 |
Zna metody analiz sektora |
W3 |
Posiada wiedzę o źródłach pozyskiwania danych na potrzeby analiz strategicznych sektora |
W4 |
Zna sposoby prezentacji wyników analiz sektorowych |
Umiejętności |
|
U1 |
Umie zorganizować proces analiz strategicznych sektora w organizacji |
U2 |
Potrafi gromadzić dane i przetwarzać je przy wykorzystaniu metod analiz strategicznych sektora. |
U3 |
Posiada umiejętność czytelnej i wiarygodnej prezentacji wyników analiz sektorowych |
Kompetencje społeczne |
|
K1 |
Dostrzega znaczenie analiz otoczenia sektorowego dla rozwoju organizacji |
K2 |
Uczy się współpracy, w tym podziału zadań i odpowiedzialności, w ramach opracowywania raportów z analiz sektorowych |
K3 |
Rozróżnia etyczne i nieetyczne zachowania graczy w sektorach, dostrzega ich społeczne i gospodarcze konsekwencje |
K4 |
Uczy się rzetelności w gromadzeniu, przetwarzaniu i prezentacji danych |